Zakres kompetencji
Zakres kompetencji Sekretarza Gminy
1)zapewnienie właściwej organizacji pracy Urzędu oraz realizowanie polityki zarządzania zasobami ludzkimi;
2)nadzór nad przestrzeganiem regulaminu pracy, regulaminu wynagradzania oraz innych dokumentów ustalających tok pracy w Urzędzie;
3)kształtowanie sprawnego systemu komunikacji wewnętrznej oraz zapewnienie właściwego obiegu informacji i dokumentacji;
4)współpraca z Przewodniczącym Rady w zakresie spraw wpływających do Rady Gminy;
5)nadzór nad właściwym przygotowaniem materiałów na posiedzenia Rady Gminy i jej Komisji, współdziałanie w tym zakresie z Przewodniczącym Rady i Przewodniczącymi Komisji Rady;
6)czuwanie nad właściwym redagowaniem zarządzeń Wójta;
7)nadzorowanie terminowego załatwiania skarg i wniosków;
8)współpraca z Sołtysami i Radami Sołeckimi;
9)wykonywanie funkcji przełożonego wobec pracowników bezpośrednio mu podległych oraz nadzorowanie pracy podlegających mu komórek organizacyjnych Urzędu;
10)ustalanie zakresów czynności dla podległych pracowników;
11)dokonywanie okresowych ocen podległych pracowników;
12)koordynacja procesu podnoszenia kwalifikacji i szkoleń;
13)organizacja prac związanych z przeprowadzeniem wyborów, referendów i spisów powszechnych;
14)reprezentowanie Gminy w czasie uroczystości i spotkań oficjalnych w zakresie uzgodnionym z Wójtem;
15)wykonywanie innych zadań powierzonych przez Wójta.
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|